zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Miejska Pruszcz
Sesja w dniu 23 lutego 2022, godz. 13:00
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miejska Pruszcz
Lista obecności na posiedzeniu
Bartosz Betlewski
Obecny
Anna Dobaczewska
Obecna
Andrzej Grządka
Obecny
Paweł Grzybek
Nieobecny
Tomasz Jankowski
Obecny
Józef Koszowski
Obecny
Karol Lewandowski
Nieobecny
Arkadiusz Łyczywek
Obecny
Kamil Marunowski
Nieobecny
Artur Nowak
Obecny
Renata Osojca
Obecna
Piotr Radecki
Obecny
Adam Wcisła
Obecny
Wojciech Zieliński
Obecny
Renata Żarek
Obecna
Porządek obrad
1.
Otwarcie XLI sesji Rady Miejskiej;
2.
Stwierdzenie quorum;
3.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad;
4.
Wręczenie insygniów Przewodniczącemu Rady Miejskiej Pruszcz oraz Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz;
5.
Prelekcja n/t historii Pruszcza;
6.
Odczytanie aktu nadania statusu miasta miejscowości Pruszcz;
7.
Wystąpienie Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz;
8.
Wystąpienia zaproszonych gości;
9.
Przerwa
10.
Stwierdzenie quorum;
Głosowanie jawne
(Sprawdzenie obecności)
11.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji;
Głosowanie jawne
(Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji;)
12.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;
13.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy;
14.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;
15.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Regulaminu wynagradzania nauczycieli;
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Regulaminu wynagradzan...)
16.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych, doradców zawodowych i nauczycieli pracujących z grupami obejmującymi dzieci 6-letnie i dzieci młodsze, zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego, obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowisko kierownicze oraz określenia przypadków, w jakich można udzielić nauczycielom zniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć oraz warunków i trybu ich udzielania.
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia tygodniowego...)
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Pruszcz;
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skł...)
18.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Pruszcz w 2022 roku;
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami b...)
19.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości oznaczonych jako działek nr 242/1,242/2 oraz 242/3 położonych w Serocku stanowiących własność Gminy Pruszcz;
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości...)
20.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na lata 2022-2024” w Gminie Pruszcz;
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Wieloletniego planu rozwoju i mo...)
21.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członka ochotniczej straży pożarnej, który uczestniczył w działaniach ratowniczych lub szkoleniu pożarniczym organizowanym przeze Państwową Straż Pożarną lub gminę;
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego...)
22.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2022-2029;
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej n...)
23.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2022 rok;
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2022 rok;)
24.
Wolne wnioski i informacje;
25.
Zakończenie.