zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Miejska Pruszcz
Sesja w dniu 31 maja 2022, godz. 13:00
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miejska Pruszcz
Lista obecności na posiedzeniu
Bartosz Betlewski
Obecny
Anna Dobaczewska
Obecna
Andrzej Grządka
Obecny
Paweł Grzybek
Obecny
Tomasz Jankowski
Obecny
Józef Koszowski
Obecny
Karol Lewandowski
Nieobecny
Arkadiusz Łyczywek
Obecny
Kamil Marunowski
Obecny
Artur Nowak
Obecny
Renata Osojca
Obecna
Piotr Radecki
Obecny
Adam Wcisła
Obecny
Wojciech Zieliński
Obecny
Renata Żarek
Nieobecna
Porządek obrad
1.
Otwarcie XLIV sesji Rady Miejskiej;
2.
Stwierdzenie quorum;
Głosowanie jawne
(Sprawdzenie obecności)
3.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad;
Głosowanie jawne
( Przyjęcie proponowanego porządku obrad;)
4.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji;
Głosowanie jawne
( Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji;)
5.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;
6.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej;
7.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;
8.
Przedstawienie przez Burmistrza Miasta i Gminy raportu o stanie Gminy Pruszcz;
9.
Debata nad raportem o stanie gminy ( radni, mieszkańcy);
10.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz sprawującego do dnia 31 grudnia 2021 r. funkcję Wójta Gminy Pruszcz ;
Głosowanie jawne
( Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Mia...)
11.
Przedstawienie sprawozdań finansowych gminy za rok 2021 ( skarbnik gminy);
12.
Dyskusja;
13.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Pruszcz za 2021 rok;
Głosowanie jawne
( Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania...)
14.
Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za rok 2021 z uwzględnieniem informacji o stanie mienia komunalnego ( skarbnik gminy);
15.
Dyskusja;
16.
Przedstawienie przez skarbnika gminy opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącej sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok 2021;
17.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Pruszcz za 2021 rok;
Głosowanie jawne
( Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania...)
18.
Stanowisko Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej;
19.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej dot. działań podjętych w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy;
20.
Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej dot. wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej ;
21.
Dyskusja;
22.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia za rok 2021 absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz sprawującego do dnia 31 grudnia 2021r. funkcję Wójta Gminy Pruszcz;
Głosowanie jawne
( Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia za rok 2021 absolutorium Burmis...)
23.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2021 Gminnego Ośrodka Rehabilitacji w Pruszczu;
Głosowanie jawne
( Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za...)
24.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości oznaczonej jako działka nr 13 położonej w Cieleszynie stanowiącej własność Gminy Pruszcz;
Głosowanie jawne
( Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości...)
25.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2022-2029;
Głosowanie jawne
( Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej...)
26.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2022 rok;
Głosowanie jawne
( Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2022 rok;)
27.
Wolne wnioski i informacje;
28.
Zakończenie.