« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie XVII Sesji Rady Miejskiej.

3. Przedstawienie porządku obrad.

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

5. Sprawozdanie Burmistrza z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej.

6. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami.

7. Informacja dot. organizacji letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej w czasie tegorocznych wakacji.

8. Informacja Komisji Rolno – Przemysłowej dot. tegorocznych dożynek.

9. Sprawozdanie z działalności Gminnej Spółki Wodnej za rok 2024.

10. Podjęcie uchwały w sprawie zaopiniowania wniosku o uznanie za ochronne lasów położonych na obszarze Gminy Pruszcz w obrębie Nadleśnictwa Zamrzenica.

11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne oddanie w trwały zarząd jednostkom oświatowym nieruchomości na czas nieokreślony stanowiących własność Gminy Pruszcz.

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025 – 2036.

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2025 rok.

14. Wolne wnioski i informacje.

15. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej