Porządek obrad
1.
Otwarcie XVII Sesji Rady Miejskiej.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej.
6.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami.
7.
Informacja dot. organizacji letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej w czasie tegorocznych wakacji.
8.
Informacja Komisji Rolno – Przemysłowej dot. tegorocznych dożynek.
9.
Sprawozdanie z działalności Gminnej Spółki Wodnej za rok 2024.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zaopiniowania wniosku o uznanie za ochronne lasów położonych na obszarze Gminy Pruszcz w obrębie Nadleśnictwa Zamrzenica.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne oddanie w trwały zarząd jednostkom oświatowym nieruchomości na czas nieokreślony stanowiących własność Gminy Pruszcz.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025 – 2036.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2025 rok.
14.
Wolne wnioski i informacje.