Porządek obrad
1.
Otwarcie VI sesji Rady Miejskiej
3.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad
4.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji
5.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami
6.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej
7.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami
8.
Informacja z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2024 r
9.
Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę Nr XVI/114/07 Rady Gminy Pruszcz z dnia 4 grudnia 2007 r. w sprawie uchwalenia regulaminu korzystania z targowisk na terenie Gminy Pruszcz
10.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej na 2024r. dla Miasta Torunia na usługi świadczone przez Izbę Wytrzeźwień
11.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia „Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Pruszcz na lata 2023-2027”
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia do realizacji oraz złożenia wniosku o dofinansowanie w ramach programu priorytetowego „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół” pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w gminie Pruszcz - Szkoły Podstawowej w Pruszczu oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Serocku”
13.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku złożonego przez Sołtysa wsi Zawada o poprawę bezpieczeństwa drogowego
14.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku Radnego Pana Artura Nowaka według właściwości Burmistrzowi Miasta i Gminy w Pruszczu jako organowi właściwemu do jego rozpatrzenia
15.
Podjęcie uchwały w sprawie emisji obligacji Gminy Pruszcz
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pruszcz na lata 2024-2033
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Pruszcz na 2024 rok
18.
Wolne wnioski i informacje