« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie VI sesji Rady Miejskiej

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami

8. Informacja z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2024 r

9. Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę Nr XVI/114/07 Rady Gminy Pruszcz z dnia 4 grudnia 2007 r. w sprawie uchwalenia regulaminu korzystania z targowisk na terenie Gminy Pruszcz

10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej na 2024r. dla Miasta Torunia na usługi świadczone przez Izbę Wytrzeźwień

11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia „Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Pruszcz na lata 2023-2027”

12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia do realizacji oraz złożenia wniosku o dofinansowanie w ramach programu priorytetowego „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół” pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w gminie Pruszcz - Szkoły Podstawowej w Pruszczu oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Serocku”

13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku złożonego przez Sołtysa wsi Zawada o poprawę bezpieczeństwa drogowego

14. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku Radnego Pana Artura Nowaka według właściwości Burmistrzowi Miasta i Gminy w Pruszczu jako organowi właściwemu do jego rozpatrzenia

16. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pruszcz na lata 2024-2033

17. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Pruszcz na 2024 rok

18. Wolne wnioski i informacje

19. Zakończenie

« Powrót do strony głównej