« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie XVIII Sesji Rady Miejskiej.

3. Przedstawienie porządku obrad.

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

5. Sprawozdanie Burmistrza z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej.

6. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami.

7. Informacja dyrektorów instytucji kultury z funkcjonowania placówek.

8. Informacja Komendanta Gminnego Ochrony Przeciwpożarowej w sprawie oceny stanu bezpieczeństwa p-pożarowego za I półrocze 2025 r.

9. Informacja z działalności Izb Rolniczych

10. Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Pruszcz projektu dokumentu „Diagnoza potrzeb i potencjału Gminy Pruszcz”.

11. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku według właściwości do Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu jako organowi właściwemu do jego rozpatrzenia.

12. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania skargi Radnego Pana Artura Nowaka według właściwości Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszczu jako organowi właściwemu do jej rozpatrzenia.

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025 – 2036.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2025 rok.

15. Wolne wnioski i informacje.

16. Zamknięcie sesji

« Powrót do strony głównej