Porządek obrad
1.
Otwarcie XVIII Sesji Rady Miejskiej.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej.
6.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami.
7.
Informacja dyrektorów instytucji kultury z funkcjonowania placówek.
8.
Informacja Komendanta Gminnego Ochrony Przeciwpożarowej w sprawie oceny stanu bezpieczeństwa p-pożarowego za I półrocze 2025 r.
9.
Informacja z działalności Izb Rolniczych
10.
Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Pruszcz projektu dokumentu „Diagnoza potrzeb i potencjału Gminy Pruszcz”.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku według właściwości do Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu jako organowi właściwemu do jego rozpatrzenia.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania skargi Radnego Pana Artura Nowaka
według właściwości Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszczu jako organowi
właściwemu do jej rozpatrzenia.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025 – 2036.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2025 rok.
15.
Wolne wnioski i informacje.