« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie LV sesji Rady Miejskiej;

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami

8. Sprawozdanie z działalności Gminnej Spółki Wodnej za rok 2022

9. Informacja w sprawie oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2022

10. Sprawozdanie z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2022

11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia Gminy Pruszcz do Lokalnej Grupy Działania „Gminy Powiatu Świeckiego” oraz udzielenia pełnomocnictwa Wójtowi Gminy do reprezentowania Gminy w Lokalnej Grupie Działania „Gminy Powiatu Świeckiego

12. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku Ochotniczej Straży Pożarnej w Łowinie według właściwości Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz jako organowi właściwemu do jego rozpatrzenia - stanowisko Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku o ujęcie inwestycji pn. „Wielofunkcyjne boisko sportowe Orlik” przy Szkole Podstawowej w Serocku w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Pruszcz - stanowisko Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

14. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę Rady Gminy Pruszcz Nr XXX/266/21 z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie przyjęcia gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych

15. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumienia dotyczącego powierzenia gminie realizacji zadania dotyczącego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych

16. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2023-2030;

17. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2023

18. Wolne wnioski i informacje

19. Zakończenie

« Powrót do strony głównej