« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie LXI sesji Rady Miejskiej;

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej;

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;

8. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawę do obliczenia podatku rolnego na rok 2024;

9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na rok 2024;

10. Podjęcie uchwały w sprawie stawek podatku od środków transportowych obowiązujących w 2024 r.

11. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia linii autobusowych oraz wyrażenia zgody na zawarcie umowy z operatorem na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Pruszcz;

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany przebiegu drogi gminnej nr 031531C ul. Chabrowa w Pruszczu;

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany przebiegu drogi gminnej nr 031536C ul. Makowa w Pruszczu;

14. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych;

15. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania składników majątkowych w drodze aportu do Spółki Komunalnej „Błysk” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pruszczu;

16. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Powiatu Świeckiego;

17. Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego dla celów przyznawania pomocy w formie zasiłku celowego na zakup posiłku lub żywności dla osób wskazanych w wieloletnim rządowym programie „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024 – 2028;

18. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania usług wsparcia krótkoterminowego świadczonego w formie dziennej i w formie pobytu całodobowego oraz warunków odpłatności za te usługi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania;

19. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej będące w zakresie zadań własnych Gminy Pruszcz;

20. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wsniosku o wystąpienie do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z wnioskiem o podjęcie inicjatywy ustawodawczej w zakresie nowelizacji ustaw: kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu pracy, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i innych powiązań tematycznych;

a) Stanowisko Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

21. Podjęcie uchwały w sprawie uwzględnienia ul. Kolejowej w miejscowości Serock do planów budowy dróg na lata 2025-2029 oraz uregulowanie granicy tej ulicy;

a) Stanowisko Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

22. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2023-2032;

23. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2023 rok;

24. Wolne wnioski i informacje;

25. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej