« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie XV sesji Rady Gminy.

2. Stwierdzenie quorum.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

6. Sprawozdanie Wójta Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy.

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Gminy z pracy w okresie między sesjami.

8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Pruszcz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2020 r. (omówienie wyników konsultacji).

9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia ceny żyta stanowiącej podstawę do obliczenia podatku rolnego w roku 2020 na obszarze gminy, ustalenia warunków zwolnienia od podatku rolnego gruntów, na których zaprzestano produkcji.

10. Podjęcie uchwały w sprawie stawek podatku od nieruchomości w 2020 roku.

11. Podjęcie uchwały w sprawie stawek podatku od środków transportowych obowiązujących w 2020r.

12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Pruszcz w 2019roku.

13. Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości w miejscowości Pruszcz, gmina Pruszcz.

14. Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości w miejscowości Pruszcz, gmina Pruszcz.

15. Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości w miejscowości Pruszcz, gmina Pruszcz.

16. Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości w miejscowości Pruszcz, gmina Pruszcz.

17. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia wysokości tej opłaty dla właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz o zwolnieniu w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi kompostującymi bioodpady.

18. Podjęcie uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Pruszcz, na których zamieszkują mieszkańcy.

19. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na cele nie związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu.

20. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia na rok 2019 Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii.

21. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania.

22. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2019-2027.

23. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na rok 2019.

24. Wolne wnioski i informacje.

25. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej