« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych

3. Złozenie ślubowania przez nowo wybranego Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz

4. Wybór Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej Pruszcz

a) Powołanie Komisji Skrutacyjnej do wyboru Przewodniczącego Rady Miejskiej Pruszcz

b) Powołanie Komisji Skrutacyjnej do wyboru Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej Pruszcz

5. Wybór przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej

b) głosowanie w sprawie wyboru przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej

6. Powołanie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej

b) Głosowanie w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Pruszcz

7. Wybór przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej

b) głosowanie w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Pady Miejskiej

8. Powołanie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej

b) głosowanie w sprawie powołanie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej

9. Przerwa (złożenie deklaracji przez radnych dot. pracy w komisjach stałych)

10. Powołanie składu osobowego stałych Komisji Rady Miejskiej

b) głosowanie w sprawie powołania składu osobowego stałych Komisji Rady Miejskiej

11. Wybór przedstawiciela do Zgromadzenia Związku Gmin - Międzygminny Ośrodek Opiekuńczy z siedzibą w Pruszczu

b) głosowanie w sprawie powołania przedstawiciela Zgromadzenia Związku Gmin - Międzygminny Ośrodek Opiekuńczy z siedzibą w Pruszczu

12. Sprawy różne, w tym wnioski i zapyta

13. Zamknięcie obrad sesji

« Powrót do strony głównej