« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie LXII sesji Rady Miejskiej;

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej;

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;

8. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miejskiej oraz Wiceprzewodniczących z pracy Rady w roku 2023;

9. Sprawozdanie Przewodniczących stałych komisji Rady Miejskiej dot. realizacji planów pracy w roku 2023;

10. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej Pruszcz na rok 2024;

11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Miejskiej Pruszcz na rok 2024;

12. Sprawozdanie Komisji Mieszkaniowej z pracy w roku 2023;

13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia na rok 2024 Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii;

14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia apelu dotyczącego wprowadzenia zmian w Uchwale antysmogowej obowiązującej na obszarze województwa Kujawsko - Pomorskiego

15. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Świeckiemu z przeznaczeniem na realizację zadań organizatora publicznego transportu zbiorowego;

16. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Spółce Komunalnej „Błysk’ Sp. z o. o. w Pruszczu zadania własnego Gminy Pruszcz dotyczącego tworzenia i prowadzenia punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych;

17. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organu i osób uprawnionych do udzielenia ulg;

18. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości oznaczonej jako działka nr 16/6 położonej w Pruszczu stanowiącej własność mienia Gminy Pruszcz;

19. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania oraz sposobu rozliczania dotacji celowej ze środków budżetu Gminy Pruszcz na zadania związane z ochroną środowiska polegającej na budowie przydomowej oczyszczalni ścieków;

20. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na użyczenie lokalu użytkowego znajdującego się przy ul. Głównej 33 w Pruszczu stanowiącego własność mienia Gminy Pruszcz;

21. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku dotyczącego uwzględnienia dróg w miejscowości Parlin do planów budowy dróg na lata 2025-2029;

22. Podjęcie uchwały w sprawie wniesionej skargi dotyczącej naliczania podatku;

23. Podjęcie uchwały w sprawie uwzględnienia wniosku o nadanie imienia boisku sportowemu w Serocku;

24. Podjęcie uchwały w sprawie nadania boisku sportowemu w Serocku imienia „Bogdana Kawalca”;

25. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku dotyczącego uwzględnienia drogi łączącej Topolno i Konstantowo do planów budowy dróg na lata 2025-2029;

26. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku dotyczącego uwzględnienia dróg w Małociechowie do planów budowy dróg na lata 2025-2029;

27. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku dotyczącego uwzględnienia dróg w Gołuszycach do planów budowy dróg na lata 2025-2029;

28. Podjęcie uchwały w sprawie wydzielonych rachunków dochodów jednostek budżetowych Gminy Pruszcz prowadzących działalność określoną w ustawie z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe

29. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej prognozy finansowej na lata 2024-2033;

30. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy Pruszcz na 2024 rok;

31. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2023-2032;

32. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2023 rok;

33. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2023 oraz ustalenia planu finansowego tych wydatków.

34. Wolne wnioski i informacje;

35. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej