Porządek obrad
1.
Otwarcie LIX sesji Rady Miejskiej;
3.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad
4.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji
5.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami
6.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej
7.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami
8.
Informacja z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2023r
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w celu dowozu ucznia z niepełnosprawnością;
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie przez Gminę Pruszcz wkładu pieniężnego do Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej „KZN-BYDGOSKI” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Inowrocławiu;
11.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia apelu dotyczącego ponownego rozpatrzenia wniosków o dofinansowanie inwestycji dla Gminy Pruszcz, jako terenu na którym funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2023-2032
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2023 rok;
14.
Wolne wnioski i informacje