Porządek obrad
1.
Otwarcie XLIV sesji Rady Miejskiej;
3.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad;
4.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji;
5.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;
6.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej;
7.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;
8.
Przedstawienie przez Burmistrza Miasta i Gminy raportu o stanie Gminy Pruszcz;
9.
Debata nad raportem o stanie gminy ( radni, mieszkańcy);
10.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz sprawującego do dnia 31 grudnia 2021 r. funkcję Wójta Gminy Pruszcz ;
11.
Przedstawienie sprawozdań finansowych gminy za rok 2021 ( skarbnik gminy);
13.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Pruszcz za 2021 rok;
14.
Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za rok 2021 z uwzględnieniem informacji o stanie mienia komunalnego ( skarbnik gminy);
16.
Przedstawienie przez skarbnika gminy opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącej sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok 2021;
17.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Pruszcz za 2021 rok;
18.
Stanowisko Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej;
19.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej dot. działań podjętych w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy;
20.
Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej dot. wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej ;
22.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia za rok 2021 absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz sprawującego do dnia 31 grudnia 2021r. funkcję Wójta Gminy Pruszcz;
23.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2021 Gminnego Ośrodka Rehabilitacji w Pruszczu;
24.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości oznaczonej jako działka nr 13 położonej w Cieleszynie stanowiącej własność Gminy Pruszcz;
25.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2022-2029;
26.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2022 rok;
27.
Wolne wnioski i informacje;