« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie XLIV sesji Rady Miejskiej;

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej;

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;

8. Przedstawienie przez Burmistrza Miasta i Gminy raportu o stanie Gminy Pruszcz;

9. Debata nad raportem o stanie gminy ( radni, mieszkańcy);

10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz sprawującego do dnia 31 grudnia 2021 r. funkcję Wójta Gminy Pruszcz ;

11. Przedstawienie sprawozdań finansowych gminy za rok 2021 ( skarbnik gminy);

12. Dyskusja;

13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Pruszcz za 2021 rok;

14. Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za rok 2021 z uwzględnieniem informacji o stanie mienia komunalnego ( skarbnik gminy);

15. Dyskusja;

16. Przedstawienie przez skarbnika gminy opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącej sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok 2021;

17. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Pruszcz za 2021 rok;

18. Stanowisko Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej;

19. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej dot. działań podjętych w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy;

20. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej dot. wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej ;

21. Dyskusja;

22. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia za rok 2021 absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz sprawującego do dnia 31 grudnia 2021r. funkcję Wójta Gminy Pruszcz;

23. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2021 Gminnego Ośrodka Rehabilitacji w Pruszczu;

24. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości oznaczonej jako działka nr 13 położonej w Cieleszynie stanowiącej własność Gminy Pruszcz;

25. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2022-2029;

26. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2022 rok;

27. Wolne wnioski i informacje;

28. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej