« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie LVII sesji Rady Miejskiej;

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej;

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;

8. Informacja Prezesa Spółki Komunalnej „Błysk” w Pruszczu z funkcjonowania Spółki oraz realizacji zamierzeń inwestycyjnych w roku 2022 w zakresie rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych;

9. Informacja z działalności Izb Rolniczych (zakończenie kadencji 2019-2023);

10. Podjęcie uchwały w sprawie zasięgnięcia od komendanta wojewódzkiego Policji informacji o kandydacie na ławnika;

11. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Raportu Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Pruszcz za lata 2021-2022”;

12. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy na terenie miasta Pruszcz;

13. Stanowisko Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w sprawie złożonego wniosku;

14. Podjęcie uchwały w sprawie dofinansowania zakupu kosiarki spalinowej;

15. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2023-2030;

16. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2023 rok;

17. Wolne wnioski i informacje;

18. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej