« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie LXIII sesji Rady Miejskiej;

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej;

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;

8. Ocena stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy w 2023r.

9. Informacja Prezesa Spółki Komunalnej „Błysk” w Pruszczu z funkcjonowania Spółki oraz realizacji zamierzeń inwestycyjnych w roku 2023 w zakresie rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych;

10. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku sołectwa Mirowice o remont podłogi w świetlicy wiejskiej w Mirowicach;

a) Stanowisko Komisji Skarg Wniosków i Petycji

11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania oraz sposobu rozliczania dotacji celowej ze środków budżetu Miasta i Gminy Pruszcz na zadania związane z ochroną środowiska polegającej na budowie przydomowej oczyszczalni ścieków;

12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wydzielonych rachunków dochodów jednostek budżetowych Gminy Pruszcz prowadzących działalność określoną w ustawie z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej prognozie finansowej na lata 2024-2033;

14. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy Pruszcz na 2024 rok;

15. Wolne wnioski i informacje;

16. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej