« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie VII sesji Rady Miejskiej.

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej.

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami.

8. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2023/2024.

9. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Pruszcz.

10. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Pruszcz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025 r.

11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowych na rzecz użytkowników wieczystych.

12. Podjęcie uchwały w sprawie obciążenia służebnością przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Pruszcz.

13. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy na terenie miasta Pruszcz.

14. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku złożonego przez Ludowy Klub Sportowy „Pomorzanin” Serock.

15. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pruszcz na lata 2024-2033.

16. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Pruszcz na 2024 rok.

17. Wolne wnioski i informacje.

18. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej