Porządek obrad
1.
Otwarcie VII sesji Rady Miejskiej.
3.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
6.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej.
7.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami.
8.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2023/2024.
9.
Projekt uchwały w sprawie przyjęcia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Pruszcz.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Pruszcz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025 r.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowych na rzecz użytkowników wieczystych.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie obciążenia służebnością przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Pruszcz.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy na terenie miasta Pruszcz.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku złożonego przez Ludowy Klub Sportowy „Pomorzanin” Serock.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pruszcz na lata 2024-2033.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Pruszcz na 2024 rok.
17.
Wolne wnioski i informacje.