« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie II sesji Rady Gminy.

2. Stwierdzenie quorum.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

6. Sprawozdanie Wójta Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy.

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Gminy z pracy w okresie między sesjami.

8. Omówienie projektu budżetu gmina na rok 2019.

9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Pruszcz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2019r. ( omówienie wyników konsultacji).

10. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania.

11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości podatku rolnego od 1 ha przeliczeniowego w roku 2019 na obszarze gminy, ustalenia warunków zwolnienia od podatku rolnego gruntów, na których zaprzestano produkcji.

12. Podjęcie uchwały w sprawie stawek podatku od nieruchomości w 2019 roku.

13. Podjęcie uchwały w sprawie stawek podatku od środków transportowych obowiązujących w 2019r.

14. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z gruntów stanowiących własność gminy.

15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pruszcz.

16. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty.

17. Podjęcie uchwały w sprawie zniesienia form ochrony z 7 drzew - pomników przyrody w granicach administracyjnych Gminy Pruszcz.

18. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad wypłacania diet oraz zwrotu kosztów podróży radnym Rady Gminy Pruszcz.

19. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet dla sołtysów z terenu Gminy Pruszcz.

20. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Pruszcz na lata 2019 – 2023”.

21. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Rady Społecznej Gminnego Ośrodka Rehabilitacji w Pruszczu.

22. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazw ulic w Pruszczu.

23. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2018-2025.

24. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2018 rok.

25. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia na rok 2018 Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii.

26. Sprawy różne, w tym wnioski i informacje.

27. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej