« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie XIV Sesji Rady Miejskiej.

3. Przedstawienie porządku obrad.

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

5. Sprawozdanie Burmistrza z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej.

6. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami.

7. Raport o stanie Gminy Pruszcz:

a) Przedstawienie raportu o stanie Gminy Pruszcz za rok 2024,

b) Debata nad raportem o stanie Gminy Pruszcz za rok 2024 (radni, mieszkańcy),

c) Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz.

8. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Pruszcz za 2024 rok:

a) Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Pruszcz za 2024 rok,

b) Sprawozdanie finansowe za 2024 rok,

c) Informacja o stanie mienia komunalnego Gminy Pruszcz według stanu na dzień 31 grudnia 2024 roku,

d) Uchwała Nr 10/S/2025 Składu Orzekającego Nr 9 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy z dnia 23 kwietnia 2025 roku w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Pruszcz za 2024 rok,

e) Opinia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Pruszcz o wykonaniu budżetu Gminy Pruszcz za 2024 rok,

f) Dyskusja.

9. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu oraz udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz za 2024 rok:

a) Stanowisko Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Pruszcz w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz za 2024 rok,

b) Uchwała Nr 3/Kr/2025 Składu Orzekającego Nr 9 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy z dnia 9 maja 2025 r. w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Pruszcz w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz za 2024 rok,

c) Dyskusja,

d) Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu,

e) Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.

10. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu członka Rady Sołeckiej sołectwa Gołuszyce i zarządzenia wyborów uzupełniających.

11. Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawiania na okres 10 lat, części nieruchomości oznaczonej nr ewidencyjnym: 77 obręb Luszkówko, stanowiącą własność Gminy Pruszcz.

12. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy na terenie miasta Pruszcz.

13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Pruszcz.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej Gminny Ośrodek Rehabilitacji w Pruszczu za rok 2024.

15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Regulaminu świadczenia usług transportowych „DOOR-TO-DOOR” dla osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności oraz wykluczonych komunikacyjnie z terenu Gminy Pruszcz.

16. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025 – 2036.

17. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2025 rok.

18. Stanowisko Rady Miejskiej Pruszcz w sprawie mandatu radnego.

19. Wolne wnioski i informacje.

20 Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej