« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie LI sesji Rady Miejskiej;

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej;

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;

8. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miejskiej oraz Wiceprzewodniczących z pracy Rady w roku 2022;

9. Sprawozdanie Przewodniczących stałych komisji Rady Miejskiej dot. realizacji planów pracy w roku 2022;

10. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej Pruszcz na rok 2023;

11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Miejskiej Pruszcz na rok 2023;

12. Sprawozdanie Komisji Mieszkaniowej z pracy w roku 2022;

13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia na rok 2023 Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii;

14. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Świeckiemu z przeznaczeniem na realizację zadań organizatora publicznego transportu zbiorowego;

15. Podjęcie uchwały w sprawie zniesienia formy ochrony przyrody drzew uznanych za pomniki przyrody;

16. Podjęcie uchwały w sprawie pomników przyrody znajdujących się na terenie gminy Pruszcz;

17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zabezpieczenie w budżecie Gminy Pruszcz na rok 2023 środków finansowych na usunięcie nielegalnych wysypisk odpadów;

18. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej prognozy finansowej na lata 2023-2030;

19. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy Pruszcz na 2023 rok;

20. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2022-2029;

21. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2022;

22. Wolne wnioski i informacje;

23. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej