Porządek obrad
1.
Otwarcie XLVII sesji Rady Miejskiej
3.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad;
4.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji;
5.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;
6.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej;
7.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;
8.
Informacja z działalności Izb Rolniczych;
9.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia zasad wypłacania diet oraz zwrotu kosztów podróży radnym Rady Miejskiej Pruszcz
10.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Świeckiemu z przeznaczeniem na realizację zadań organizatora publicznego transportu zbiorowego;
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości gruntowych niezabudowanych położonych w miejscowości Topolno;
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania składników majątkowych w drodze aportu do Spółki Komunalnej „BŁYSK” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pruszczu;
13.
Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XL/373/21 Rady Gminy Pruszcz z dnia 22 grudnia 2021 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Świeckiemu;
14.
Informacja z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2022 r.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2022-2029
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2022 rok;
17.
Wolne wnioski i informacje;