Porządek obrad
1.
Otwarcie III sesji Rady Gminy.
3.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
6.
Sprawozdanie Wójta Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy.
7.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Gminy z pracy w okresie między sesjami.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Gminy Pruszcz na rok 2019.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Gminy Pruszcz na rok 2019.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i rady sołeckiej w sołectwach Gminy Pruszcz.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2019-2027.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy Pruszcz na rok 2019.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2018 oraz ustalenia planu finansowego tych wydatków.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia na rok 2019 Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Pruszcz w 2019 roku.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Pruszcz.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego przejęcia przez Miasto Bydgoszcz zadania własnego Gminy Pruszcz z zakresu budowy, utrzymania i eksploatacji regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości oznaczonej nr działki 81/1 w miejscowości Serock, Gmina Pruszcz.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości oznaczonej nr działki 81/2 w miejscowości Serock, Gmina Pruszcz.
20.
Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania zasiłku celowego na zakup posiłku lub żywności dla osób i rodzin objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu na lata 2019-2023”.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej w zakresie zadań własnych Gminy Pruszcz.
22.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Rady Gminy Pruszcz Nr II/14/18 w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania.
23.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Rady Gminy Pruszcz Nr I/12/18 w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru, nie stanowiących własności Gminy Pruszcz.
24.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Pruszcz na 2018 rok.
25.
Sprawy różne, w tym wnioski i informacje.