« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie III sesji Rady Gminy.

2. Stwierdzenie quorum.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

6. Sprawozdanie Wójta Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy.

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Gminy z pracy w okresie między sesjami.

8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Gminy Pruszcz na rok 2019.

9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Gminy Pruszcz na rok 2019.

10. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i rady sołeckiej w sołectwach Gminy Pruszcz.

11. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2019-2027.

12. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy Pruszcz na rok 2019.

13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2018 oraz ustalenia planu finansowego tych wydatków.

14. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia na rok 2019 Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii.

15. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Pruszcz w 2019 roku.

16. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Pruszcz.

17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego przejęcia przez Miasto Bydgoszcz zadania własnego Gminy Pruszcz z zakresu budowy, utrzymania i eksploatacji regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych.

18. Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości oznaczonej nr działki 81/1 w miejscowości Serock, Gmina Pruszcz.

19. Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości oznaczonej nr działki 81/2 w miejscowości Serock, Gmina Pruszcz.

21. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej w zakresie zadań własnych Gminy Pruszcz.

22. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Rady Gminy Pruszcz Nr II/14/18 w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania.

23. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Rady Gminy Pruszcz Nr I/12/18 w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru, nie stanowiących własności Gminy Pruszcz.

24. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Pruszcz na 2018 rok.

25. Sprawy różne, w tym wnioski i informacje.

26. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej