« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie XII sesji Rady Gminy.

2. Stwierdzenie quorum.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

6. Sprawozdanie Wójta Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy.

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Gminy z pracy w okresie między sesjami.

8. Ocena stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy za I półrocze 2019r.

9. Informacja Prezesa Spółki Komunalnej „Błysk” w Pruszczu z funkcjonowania Spółki oraz realizacji zamierzeń inwestycyjnych w roku 2019 w zakresie rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych.

10. Przedstawienie opinii przez przewodniczącego Zespołu do wyboru ławników na lata 2020-2023 dotyczącej wyników weryfikacji dokumentacji złożonej przez kandydatów do pełnienia funkcji ławnika.

11. Stanowisko Rady Gminy w zakresie przedstawionej opinii (dyskusja).

12. Podjęcie uchwały w sprawie pozostawienia bez dalszego biegu zgłoszeń kandydatów na ławników do sądów powszechnych na kadencję 2020-2023, niespełniających wymagań formalnych.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Bydgoszczy o informację na temat kandydata na ławnika sądowego.

14. Opinia Komisji Skarg , Wniosków i Petycji w sprawie propozycji załatwienia wniosku kierowanego przez mieszkańców miejscowości Pruszcz do Rady Gminy Pruszcz.

15. Podjęcie uchwały w sprawie uznania wniosku mieszkańców miejscowości Pruszcz za zasługujący na uwzględnienie.

16. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji skargi na działanie organu wykonawczego Gminy Pruszcz.

17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr II/13/18 z dnia 29 listopada 2018r. w sprawie przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Gminy Pruszcz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 rok o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2019r.

18. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Pruszcz na lata 2017-2023.

19. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organu i osób uprawnionych do udzielenia ulg.

20. Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości w miejscowości Konstantowo gmina Pruszcz.

21. Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z gruntów stanowiących własność gminy.

22. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg w miejscowości Pruszcz i Luszkowo do kategorii dróg gminnych.

23. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazw ulic w Pruszczu.

24. Podjęcie uchwały w sprawie likwidacji Punktu Przedszkolnego „Uśmiech dziecka” przy Szkole w Zbrachlinie.

25. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie utworzenia Punktu Przedszkolnego w Zbrachlinie.

26. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Regulaminu wynagradzania nauczycieli.

27. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania dyrektora Gminnego Ośrodka Rehabilitacji w Pruszczu.

28. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2019-2027.

29. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2019.

30. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Skarbnika Gminy Pruszcz.

31. Wolne wnioski i informacje.

32. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej