Porządek obrad
1.
Otwarcie III sesji Rady Miejskiej;
3.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad;
4.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji;
5.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;
6.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej;
7.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;
8.
Informacja dot. organizacji letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej w czasie tegorocznych wakacji;
9.
Informacja dyrektorów instytucji kultury z funkcjonowania Placówek;
10.
Informacja Komisji Rolno – Przemysłowej dot. tegorocznych dożynek;
11.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na trenie gminy Pruszcz;
12.
Podjęcie uchwały zmieniającej Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2024;
13.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Pruszcz
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2024-2033;
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2024 rok;
16.
Wolne wnioski i informacje;