« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie XIII Sesji Rady Miejskiej.

3. Przedstawienie porządku obrad.

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

5. Sprawozdanie Burmistrza z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej.

6. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami.

7. Informacja w sprawie oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2024.

8. Sprawozdanie z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2024.

9. Informacja z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi w roku 2024.

10. Informacja o wykorzystaniu środków i realizacji zadań z zakresu rozwoju sportu przez kluby sportowe w roku 2024.

11. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku od Komitetu Mieszkańców ,,Inicjatywa Obywatelska’’ dotyczącego zagospodarowania działki numer 466 w Pruszczu.

12. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy na terenie miasta Pruszcz.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oznaczonej jako działka nr 3/2 położonej w Łowinku stanowiącej własność mienia Gminy Pruszcz.

14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oznaczonej jako działka nr 19/3 położonej w Cieleszynie stanowiącej własność mienia Gminy Pruszcz.

15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oznaczonej jako działka nr 106/2 położonej w Wałdowie stanowiącej własność mienia Gminy Pruszcz.

16. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumienia dotyczącego powierzenia gminie realizacji zadania dotyczącego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych.

17. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025 – 2036.

18. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2025 rok.

19. Wolne wnioski i informacje.

20. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej