Porządek obrad
1.
Otwarcie XIII Sesji Rady Miejskiej.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej.
6.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami.
7.
Informacja w sprawie oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2024.
8.
Sprawozdanie z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2024.
9.
Informacja z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi w roku 2024.
10.
Informacja o wykorzystaniu środków i realizacji zadań z zakresu rozwoju sportu przez kluby sportowe w roku 2024.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku od Komitetu Mieszkańców ,,Inicjatywa Obywatelska’’ dotyczącego zagospodarowania działki numer 466 w Pruszczu.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy na terenie miasta Pruszcz.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oznaczonej jako działka nr 3/2 położonej w Łowinku stanowiącej własność mienia Gminy Pruszcz.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oznaczonej jako działka nr 19/3 położonej w Cieleszynie stanowiącej własność mienia Gminy Pruszcz.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oznaczonej jako działka nr 106/2 położonej w Wałdowie stanowiącej własność mienia Gminy Pruszcz.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumienia dotyczącego powierzenia gminie realizacji zadania dotyczącego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025 – 2036.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2025 rok.
19.
Wolne wnioski i informacje.