« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie X sesji Rady Gminy.

2. Stwierdzenie quorum.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

6. Sprawozdanie Wójta Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy.

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Gminy z pracy w okresie między sesjami.

8. Informacja Dyrektora Gminnego Ośrodka Rehabilitacji z funkcjonowania Ośrodka za rok 2018 oraz z bieżącej działalności.

9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2018 Gminnego Ośrodka Rehabilitacji w Pruszczu.

10. Sprawozdanie Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej z funkcjonowania za rok 2018 oraz z bieżącej działalności.

11. Informacja Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji z funkcjonowania za rok 2018 oraz z bieżącej działalności.

12. Przerwa.

13. Przedstawienie przez Wójta Gminy raportu o stanie Gminy Pruszcz.

14. Debata nad raportem o stanie gminy ( radni, mieszkańcy).

15. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Pruszcz wotum zaufania.

16. Przedstawienie sprawozdań finansowych gminy za rok 2018 ( skarbnik gminy).

17. Dyskusja.

18. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Pruszcz za 2018 rok.

19. Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za rok 2018 z uwzględnieniem informacji o stanie mienia komunalnego ( skarbnik gminy).

20. Dyskusja.

21. Przedstawienie przez skarbnika gminy opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącej sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok 2018.

22. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Pruszcz za 2018 rok.

23. Stanowisko Komisji Rewizyjnej Rady Gminy.

24. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy dot. działań podjętych w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy.

25. Dyskusja.

26. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Pruszcz za rok 2018.

27. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2019-2027.

28. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2019 rok.

29. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu na finansowanie planowanego deficytu.

30. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania Komisji Skarg , Wniosków i Petycji wniosku mieszkańców miejscowości Pruszcz.

31. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę Rady Gminy Pruszcz Nr VI/65/2019 w sprawie nieodpłatnego nabycia nieruchomości w miejscowości Luszkowo.

32. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania dotacji celowej w 2019 r. dla Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny w Topolnie z przeznaczeniem na remont konserwatorski kościoła parafialnego w Topolnie.

33. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na lata 2019-2021” w Gminie Pruszcz.

34. Wolne wnioski i informacje.

35. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej