« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie LIII sesji Rady Miejskiej;

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej;

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;

8. Ocena stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy w 2022r.

9. Sprawozdanie z pracy Komisji Urbanistycznej;

10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad wypłacania diet oraz zwrotu kosztów podroży radnym Rady Miejskiej Pruszcz;

11. Podjęcie uchwały w sprawie zasad używania herbu, flagi i pieczęci gminy Pruszcz;

12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Rady Gminy Pruszcz w sprawie zasad ustalania, poboru oraz terminu płatności i wysokości stawek opłaty targowej;

13. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego za 2022r.

14. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawki za 1 kilometr przebiegu pojazdu, uwzględnianej przy obliczaniu zwrotu rodzicom kosztów przewozu dzieci, młodzieży i uczniów z niepełnosprawnościami;

15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej Pruszcz w sprawie przystąpienia do opracowania „Strategii Rozwoju Gminy Pruszcz na lata 2023-2030;”

16. Podjęcie uchwały w sprawie użytków ekologicznych położonych na terenie gminy Pruszcz;

17. Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych w obrębie ożywionych pomników przyrody na terenie gminy Pruszcz;

18. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości położonej w miejscowości Luszkowo;

19. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Pruszcz w 2023roku”;

20. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „ Regulaminu określającego zasady i tryb korzystania ze świetlic wiejskich na terenie gminy Pruszcz”;

21. Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu działki nr 1/6 położonej w miejscowości Pruszcz;

22. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w Pruszczu przy drodze do Niewieścina;

23. Podjęcie uchwały w sprawie nazw ulic na terenie miasta Pruszcz;

24. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz: a) stanowisko Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej Pruszcz, b) podjęcie uchwały jw.

25. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia wniosku o wsparcie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Mieszkalnictwa na sfinansowanie objęcia udziałów w istniejącej Społecznej Inicjatywie Mieszkaniowej „KZN- Bydgoski” sp. z o.o. z siedzibą w Inowrocławiu ;

26. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2023-2030;

27. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2023;

28. Wolne wnioski i informacje;

29. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej