« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie LVI sesji Rady Miejskiej;

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej;

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;

8. Przedstawienie przez Burmistrza Miasta i Gminy raportu o stanie Gminy Pruszcz za rok 2022;

9. Debata nad raportem o stanie gminy ( radni, mieszkańcy);

10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz ;

11. Przedstawienie sprawozdań finansowych gminy za rok 2022 ( skarbnik gminy);

12. Dyskusja;

13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Pruszcz za 2022 rok;

14. Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za rok 2022 z uwzględnieniem informacji o stanie mienia komunalnego ( skarbnik gminy);

15. Dyskusja;

16. Przedstawienie przez skarbnika gminy opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącej sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok 2022;

17. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Pruszcz za 2022 rok;

18. Stanowisko Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej;

19. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej dot. działań podjętych w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy;

20. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej dot. wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej;

21. Dyskusja;

22. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia za rok 2022 absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz;

23. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Pruszcz;

24. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie utworzenia linii autobusowych oraz wyrażenia zgody na zawarcie umowy z operatorem na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Pruszcz

25. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego (SUMP BydOF)

26. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej dotycząca wyboru ławników na kadencję 2024-2027;

27. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Pruszcz w części obrębu Serock;

28. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2022 Gminnego Ośrodka Rehabilitacji w Pruszczu;

29. Podjęcie uchwały w sprawie dofinansowania jubileuszu 55-lecia Klubu Piłkarskiego Pomorzanin Serock

a) -stanowisko Komisji Skarg, Wniosków i Petycji;

30. Podjęcie uchwały w sprawie budowy drogi asfaltowej na ul. Okrężnej wraz z odwodnieniem i oświetleniem oraz ujęcie jej do planu budżetu Gminy Pruszcz.

a) -stanowisko Komisji Skarg, Wniosków i Petycji;

31. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia rezygnacji i odwołania z funkcji Przewodniczącego Komisji Rolno-Przemysłowej Rady Miejskiej Pruszcz.

32. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Przewodniczącego Komisji Rolno- Przemysłowej Rady Miejskiej Pruszcz.

33. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania składu osobowego stałych Komisji Rady Gminy Pruszcz.

34. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2023-2030;

35. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2023 rok;

36. Wolne wnioski i informacje;

37. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej