Porządek obrad
1.
Otwarcie XLI sesji Rady Miejskiej;
3.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad;
4.
Wręczenie insygniów Przewodniczącemu Rady Miejskiej Pruszcz oraz Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz;
5.
Prelekcja n/t historii Pruszcza;
6.
Odczytanie aktu nadania statusu miasta miejscowości Pruszcz;
7.
Wystąpienie Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz;
8.
Wystąpienia zaproszonych gości;
11.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji;
12.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;
13.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy;
14.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;
15.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Regulaminu wynagradzania nauczycieli;
16.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych, doradców zawodowych i nauczycieli pracujących z grupami obejmującymi dzieci 6-letnie i dzieci młodsze, zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego, obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowisko kierownicze oraz określenia przypadków, w jakich można udzielić nauczycielom zniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć oraz warunków i trybu ich udzielania.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Pruszcz;
18.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Pruszcz w 2022 roku;
19.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości oznaczonych jako działek nr 242/1,242/2 oraz 242/3 położonych w Serocku stanowiących własność Gminy Pruszcz;
20.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na lata 2022-2024” w Gminie Pruszcz;
21.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członka ochotniczej starzy pożarnej, który uczestniczył w działaniach ratowniczych lub szkoleniu pożarniczym organizowanym przeze Państwową Straż Pożarną lub gminę;
22.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2022-2029;
23.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2022 rok;
24.
Wolne wnioski i informacje;