« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie XLI sesji Rady Miejskiej;

4. Wręczenie insygniów Przewodniczącemu Rady Miejskiej Pruszcz oraz Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz;

5. Prelekcja n/t historii Pruszcza;

6. Odczytanie aktu nadania statusu miasta miejscowości Pruszcz;

7. Wystąpienie Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz;

8. Wystąpienia zaproszonych gości;

9. Przerwa

10. Stwierdzenie quorum;

11. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji;

12. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;

13. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy;

14. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;

15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Regulaminu wynagradzania nauczycieli;

16. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych, doradców zawodowych i nauczycieli pracujących z grupami obejmującymi dzieci 6-letnie i dzieci młodsze, zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego, obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowisko kierownicze oraz określenia przypadków, w jakich można udzielić nauczycielom zniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć oraz warunków i trybu ich udzielania.

17. Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Pruszcz;

18. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Pruszcz w 2022 roku;

19. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości oznaczonych jako działek nr 242/1,242/2 oraz 242/3 położonych w Serocku stanowiących własność Gminy Pruszcz;

20. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na lata 2022-2024” w Gminie Pruszcz;

21. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członka ochotniczej starzy pożarnej, który uczestniczył w działaniach ratowniczych lub szkoleniu pożarniczym organizowanym przeze Państwową Straż Pożarną lub gminę;

22. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2022-2029;

23. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2022 rok;

24. Wolne wnioski i informacje;

25. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej