« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie V sesji Rady Miejskiej

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami

8. Podziękowania za pracę na rzecz samorządu Gminy Pruszcz

9. Przerwa

10. Informacja Komendanta Gminnego Ochrony Przeciwpożarowej w sprawie oceny stanu bezpieczeństwa p - pożarowego za I półrocze 2024r

11. Informacja z działalności Izb Rolniczych

12. Sprawozdanie z działalności Gminnej Spółki Wodnej za rok 2023

13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku mieszkańców Serocka o wybudowanie nowej figury przydrożnej

14. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku Sołtysa i Rady Sołeckiej w Gołuszycach o dofinansowanie remontu podłogi w Świetlicy Wiejskiej w Gołuszycach

15. Podjęcie uchwały w sprawie zasad ustalania, poboru oraz terminu płatności i wysokości stawek opłaty targowej

16. Podjęcie uchwały w sprawie procedury uchwalania budżetu Gminy Pruszcz, rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej

17. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2024 rok

18. Wolne wnioski i informacje

19. Zakończenie

« Powrót do strony głównej