Porządek obrad
1.
Otwarcie V sesji Rady Miejskiej
3.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad
4.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji
5.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami
6.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej
7.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami
8.
Podziękowania za pracę na rzecz samorządu Gminy Pruszcz
10.
Informacja Komendanta Gminnego Ochrony Przeciwpożarowej w sprawie oceny stanu bezpieczeństwa p - pożarowego za I półrocze 2024r
11.
Informacja z działalności Izb Rolniczych
12.
Sprawozdanie z działalności Gminnej Spółki Wodnej za rok 2023
13.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku mieszkańców Serocka o wybudowanie nowej figury przydrożnej
14.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku Sołtysa i Rady Sołeckiej w Gołuszycach o dofinansowanie remontu podłogi w Świetlicy Wiejskiej w Gołuszycach
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zasad ustalania, poboru oraz terminu płatności i wysokości stawek opłaty targowej
16.
Podjęcie uchwały w sprawie procedury uchwalania budżetu Gminy Pruszcz, rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2024 rok
18.
Wolne wnioski i informacje