« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Ocena stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy za I półrocze 2020r.

2. Informacja Komendanta Gminnego Ochrony Przeciwpożarowej w sprawie oceny stanu bezpieczeństwa p- pożarowego za I półrocze 2020r.

3. Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Pruszcz dotyczących nadania statusu miasta miejscowości Pruszcz.

4. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w Pruszczu stanowiącej własność mienia Gminy Pruszcz.

5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na cele nie związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu.

6. Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w rejonie ulic: Łowińska, Łączna i Witosa w Pruszczu.

7. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w rejonie ulic: Witosa, Łączna, Łowińska i Brzezińska w Pruszczu.

8. Opinia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w sprawie propozycji załatwienia petycji.

10. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania petycji Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Pruszcz.

11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wydzierżawiania nieruchomości stanowiących własność Gminy Pruszcz.

12. Podjęcie uchwały w sprawie bezpłatnego korzystania z przejazdów środkami komunikacji autobusowej stanowiącej gminny publiczny transport zbiorowy o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Pruszcz.

13. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia linii autobusowych oraz wyrażenia zgody na zawarcie umowy z operatorem na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Pruszcz.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2020-2029.

15. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy Pruszcz na rok 2020.

16. Wolne wnioski i informacje.

17. Zakończenie.

18. Informacja Komisji Rolno-Przemysłowej dot. tegorocznych dożynek

19. Informacja dot. organizacji letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej w czasie tegorocznych wakacji..

20. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Gminy z pracy w okresie między sesjami.

21. Sprawozdanie Wójta Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy.

22. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

25. Stwierdzenie quorum.

26. Otwarcie XXIII sesji Rady Gminy.

« Powrót do strony głównej