Porządek obrad
1.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa będącej podstawą do obliczenia wysokości zwrotu kosztów przewozu dzieci, młodzieży i uczniów z niepełnosprawnościami do szkół w roku szkolnym 2020/2021
2.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Pruszcz;
3.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany statutu Gminnego Centrum Oświaty w Pruszczu
4.
Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumienia dotyczącego powierzenia gminie realizacji zadania dotyczącego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych;
5.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonych w miejscowości Serock, stanowiących własność mienia Gminy Pruszcz;
6.
Podjęcie uchwały zmieniającej załącznik do uchwały Nr XXX/169/2012 Rady Gminy Pruszcz z dnia 26 października 2012 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem jest Gmina Pruszcz oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów;
7.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania środków finansowych do Spółki Komunalnej „Błysk” w Pruszczu na podwyższenie kapitału zakładowego;
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2020-2029;
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy Pruszcz na rok 2020;
10.
Wolne wnioski i informacje;
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania petycji Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Pruszcz;
13.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji;
14.
Opinia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w sprawie propozycji załatwienia petycji;
15.
Sprawozdanie z działalności Gminnej Spółki Wodnej za rok 2019
16.
Informacja Prezesa Spółki Komunalnej „Błysk” w Pruszczu z funkcjonowania Spółki oraz realizacji zamierzeń inwestycyjnych w roku 2020 w zakresie rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych
17.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Gminy z pracy w okresie między sesjami
18.
Sprawozdanie Wójta Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy
19.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;
20.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji;
21.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad
23.
Otwarcie XXIV sesji Rady Gminy;