« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa będącej podstawą do obliczenia wysokości zwrotu kosztów przewozu dzieci, młodzieży i uczniów z niepełnosprawnościami do szkół w roku szkolnym 2020/2021

2. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Pruszcz;

3. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany statutu Gminnego Centrum Oświaty w Pruszczu

4. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumienia dotyczącego powierzenia gminie realizacji zadania dotyczącego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych;

5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonych w miejscowości Serock, stanowiących własność mienia Gminy Pruszcz;

6. Podjęcie uchwały zmieniającej załącznik do uchwały Nr XXX/169/2012 Rady Gminy Pruszcz z dnia 26 października 2012 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem jest Gmina Pruszcz oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów;

7. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania środków finansowych do Spółki Komunalnej „Błysk” w Pruszczu na podwyższenie kapitału zakładowego;

8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2020-2029;

9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy Pruszcz na rok 2020;

10. Wolne wnioski i informacje;

11. Zakończenie.

12. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania petycji Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Pruszcz;

13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji;

14. Opinia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w sprawie propozycji załatwienia petycji;

15. Sprawozdanie z działalności Gminnej Spółki Wodnej za rok 2019

16. Informacja Prezesa Spółki Komunalnej „Błysk” w Pruszczu z funkcjonowania Spółki oraz realizacji zamierzeń inwestycyjnych w roku 2020 w zakresie rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych

17. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Gminy z pracy w okresie między sesjami

18. Sprawozdanie Wójta Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy

19. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;

20. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji;

21. Przyjęcie proponowanego porządku obrad

22. Stwierdzenie quorum

23. Otwarcie XXIV sesji Rady Gminy;

« Powrót do strony głównej