Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
2.
Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych
3.
Wybór przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Gminy Pruszcz
4.
Złożenie ślubowania przez nowo wybranego Wójta Gminy Pruszcz
5.
Wybór przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Gminy
6.
Powołanie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Pruszcz
7.
Wybór przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy
8.
Powołanie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Pruszcz
9.
Powołanie składu osobowego stałych Komisji Rady Gminy Pruszcz
10.
Wybór przedstawiciela do Zgromadzenia Związku Gmin - Międzygminny Ośrodek Opiekuńczy z siedziba w Pruszczu
11.
Sprawozdanie Wójta Gminy Pruszcz z minionej kadencji
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru, nie stanowiących własności Gminy Pruszcz
13.
Sprawy różne, w tym wnioski i zapytania
14.
Zamknięcie obrad sesji