Porządek obrad
1.
Otwarcie II sesji Rady Miejskiej
3.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad
4.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji
5.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami
6.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej
7.
Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami
8.
Informacja Dyrektora Gminnego Ośrodka Rehabilitacji w Pruszczu w sprawie funkcjonowania Placówki w roku 2023
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2023 Gminnego Ośrodka Rehabilitacji w Pruszczu
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i rady sołeckiej w sołectwach Gminy Pruszcz;
11.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia wysokości diet dla sołtysów z terenu Gminy Pruszcz
12.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku mieszkańców Mirowic o ujęcie dróg gminnych w Mirowicach w Planie budowy dróg na lata 2026-2031
13.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie Miastu Bydgoszcz dotacji celowej na pokrycie kosztów korzystania przez mieszkańców Gminy Pruszcz z niektórych ulg, w środkach publicznego transportu zbiorowego w Bydgoszczy;
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2024-2033
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2024 rok
16.
Wolne wnioski i informacje