« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie LXVI sesji Rady Miejskiej;

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej;

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;

8. Przedstawienie przez Burmistrza Miasta i Gminy raportu o stanie Gminy Pruszcz za rok 2023;

9. Debata nad raportem o stanie gminy ( radni, mieszkańcy);

10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz ;

11. Przedstawienie sprawozdania finansowego gminy za rok 2023 ( skarbnik gminy);

12. Dyskusja;

13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Pruszcz za 2023 rok;

14. Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za rok 2023 z uwzględnieniem informacji o stanie mienia komunalnego ( skarbnik gminy);

15. Dyskusja;

16. Przedstawienie przez skarbnika gminy opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącej sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok 2023;

17. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Pruszcz za 2023 rok;

18. Stanowisko Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej;

19. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej dot. działań podjętych w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy;

20. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej dot. wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej;

21. Dyskusja;

22. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia za rok 2023 absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz;

23. Informacja Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w sprawie oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2023;

24. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Ofiar Przemocy Domowej dla Gminy Pruszcz na lata 2024-2030;

25. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania ;

26. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Świętego Jakuba Apostoła w Niewieścinie;

27. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Trójcy Świętej w Pruszczu;

28. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie zawarcia porozumienia dotyczącego powierzenia gminie realizacji zadania dotyczącego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych;

29. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej na rzecz Miasta Bydgoszczy;

30. Podjęcie uchwały w sprawie rozstrzygnięcia o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w rejonie ulic: Jesionowa, Polna i Witosa w miejscowości Pruszcz

31. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w rejonie ulic: Jesionowa, Polna i Witosa w miejscowości Pruszcz

32. Podjęcie uchwały w sprawie uzyskania dofinansowania i wybudowania kompleksu sportowego typu Orlik w miejscowości Bagniewo i miejscowości Gołuszyce

a) Stanowisko Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

33. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2024-2033;

34. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2024 rok;

35. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miejskiej, Wiceprzewodniczących Rady i Przewodniczących stałych komisji Rady Miejskiej z działalności w mijającej kadencji 2018-2024;

36. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z działalności w mijającej kadencji 2018-2024;

37. Wolne wnioski i informacje;

38. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej