« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie LX sesji Rady Miejskiej;

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej;

7. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej z pracy w okresie między sesjami;

8. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2022/2023;

9. Opinia Zespołu ds. wyboru ławnika na kadencję 2024-2027 z dnia 24 października 2023 r. na temat kandydata na ławnika;

10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia regulaminu głosowania w wyborze ławnika do Sądu Rejonowego w Świeciu na kadencję 2024-2027;

11. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skrutacyjnej dla przeprowadzenia wyboru ławnika do Sądu Rejonowego w Świeciu na kadencję 2024-2027;

12. Uchwała w sprawie wyboru ławnika do Sądu Rejonowego w Świeciu na kadencję 2024 – 2027;

13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku dotyczącego uwzględnienia drogi w miejscowości Rudki do planów budowy dróg na lata 2025-2029:

a) stanowisko Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w sprawie zgłoszonego wniosku;

b) podjęcie uchwały

14. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad przeprowadzenia naboru wniosków o zawarcie umowy najmu lokali mieszkalnych znajdujących się w budynkach wielolokalowych, które zostaną wybudowane w Wałdowie w ramach inwestycji realizowanej przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową „KZN - Bydgoski” sp. z o.o. z siedzibą w Inowrocławiu, na zasadach określonych w ustawie z dnia 26 października 1995 r. o społecznych formach rozwoju mieszkalnictwa;

15. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu profilaktyki i wczesnego wykrywania osteoporozy wśród mieszkańców Gminy Pruszcz na lata 2023-2025”;

16. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego przekazania Miastu Bydgoszcz zadania własnego Gminy Pruszcz z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminie, polegającego na zagospodarowaniu bioodpadów;

18. Podjęcie uchwały zmieniającej załącznik do uchwały Nr XXX/169/2012 Rady Gminy Pruszcz z dnia 26 października 2012 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem jest Gmina Pruszcz oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów;

19. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Pruszcz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 wraz z przedstawieniem wyników konsultacji;

20. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2023-2032;

21. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Pruszcz na 2023 rok;

22. Wolne wnioski i informacje;

23. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej